metsmarathon Old-Timey Member Posted November 21, 2022 Posted November 21, 2022 OK, you asked for it. or maybe i did. who can really ever be sure of these things...?for your offseason enjoyment, and enduring torment, please take a gander at the following 31 free agents and tell me, and the rest of the CPF, what team you think will sign the players listed. i've started with the top 50 free agents according to fangraphs, though i skipped over some and reached for a few other interesting names. and they all need new teams to play on. feel free to take the thanksgiving weekend to make your well-considered decisions. any free agents who sign before next monday will be off the board. the next listed free agent to sign after monday will close the contest for new entries. we'll tabulate the results either after the last free agent is off the board, or once spring training starts, whichever comes sooner. and so, without further ado... your candidates for the free agent prediction contest are listed below.Name Pos Prev TeamAaron Judge RF/CF NYYJacob deGrom SP NYMCarlos Correa SS MINTrea Turner SS/2B LADBrandon Nimmo CF/RF/LF NYMCarlos Rodón SP SFGXander Bogaerts SS BOSJustin Verlander SP HOUDansby Swanson SS ATLWillson Contreras C CHCJean Segura 2B PHIAndrew Heaney SP LADChris Bassitt SP NYMJosé Abreu 1B CHWNathan Eovaldi SP BOSAndrew Benintendi LF/RF NYYMitch Haniger RF/LF SEAJose Quintana SP STLJameson Taillon SP NYYSean Manaea SP SDPJosh Bell 1B/DH SDPJustin Turner 3B/DH LADCody Bellinger CF/RF/1B LADBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDPMichael Conforto RF/LF NYMJurickson Profar LF SDPMike Clevinger SP SDPTaijuan Walker SP NYMNoah Syndergaard SP PHITrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOUKodai Senga SPand the bonus round:for one point, how many guaranteed years will degrom get? for two points to the closest guesser, what will the AAV of degrom's guarranteed years be? Good luck to all, and especially to the mets.
Johnny Lunchbucket Old-Timey Member Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Aaron Judge RF/CF NYY-- SFGJacob deGrom SP NYM--MetsCarlos Correa SS MIN-- TexasTrea Turner SS/2B LAD--SFGBrandon Nimmo CF/RF/LF NYM--MetsCarlos Rodón SP SFG--MetsXander Bogaerts SS BOS--PhilsJustin Verlander SP HOU--DodgersDansby Swanson SS ATL-- BravesWillson Contreras C CHC--White SoxJean Segura 2B PHI-- TwinsAndrew Heaney SP LAD--MetsChris Bassitt SP NYM-- AstrosJosé Abreu 1B CHW--GiantsNathan Eovaldi SP BOS--zMetsAndrew Benintendi LF/RF NYY--MarlinsMitch Haniger RF/LF SEA--CubsJose Quintana SP STL--RoyalsJameson Taillon SP NYY--WashingtonSean Manaea SP SDP--MetsJosh Bell 1B/DH SDP--RedsJustin Turner 3B/DH LAD--REdsCody Bellinger CF/RF/1B LAD--MilwaukeeBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP--OriolesMichael Conforto RF/LF NYM--MetsJurickson Profar LF SDP--OriloesMike Clevinger SP SDP--Indians Taijuan Walker SP NYM--GiantsNoah Syndergaard SP PHI--MetsTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU--GuardiansKodai Senga SP-- Metsand the bonus round:for one point, how many guaranteed years will degrom get? -- 4for two points to the closest guesser, what will the AAV of degrom's guarranteed years be? $38mm
Edgy MD Site Manager Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Aaron Judge RF/CF NYYSFGJacob deGrom SP NYMNYMCarlos Correa SS MINMIATrea Turner SS/2B LADLADBrandon Nimmo CF/RF/LF NYMNYMCarlos Rodón SP SFGWASXander Bogaerts SS BOSTEXJustin Verlander SP HOUBOSDansby Swanson SS ATLBOSWillson Contreras C CHCCHWJean Segura 2B PHICOLAndrew Heaney SP LADSDPChris Bassitt SP NYMSEAJosé Abreu 1B CHWNYYNathan Eovaldi SP BOSSTLAndrew Benintendi LF/RF NYYATLMitch Haniger RF/LF SEAYAKULT SWALLOWS!Jose Quintana SP STLMILJameson Taillon SP NYYNYYSean Manaea SP SDPNYYJosh Bell 1B/DH SDPCLEJustin Turner 3B/DH LADCOLCody Bellinger CF/RF/1B LADCHCBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDPCINMichael Conforto RF/LF NYMSEAJurickson Profar LF SDPNYYMike Clevinger SP SDPPHITaijuan Walker SP NYMHOUNoah Syndergaard SP PHICHCTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOUBOSKodai Senga SPNYYdeGrom gets four years, at $44 million.
MFS62 Old-Timey Member Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 (edited) Aaron Judge RF/CF NYY SFGJacob deGrom SP NYM ATLCarlos Correa SS MIN LADTrea Turner SS/2B LAD PHLBrandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYMCarlos Rodón SP SFG NYMXander Bogaerts SS BOS ChCJustin Verlander SP HOU NYYDansby Swanson SS ATL ATLWillson Contreras C CHC StLJean Segura 2B PHI NYYAndrew Heaney SP LAD TEXChris Bassitt SP NYM NYMJosé Abreu 1B CHW BOSNathan Eovaldi SP BOS BOSAndrew Benintendi LF/RF NYY PHLMitch Haniger RF/LF SEA SEAJose Quintana SP STL MILJameson Taillon SP NYY TORSean Manaea SP SDP SDPJosh Bell 1B/DH SDP SEAJustin Turner 3B/DH LAD TORCody Bellinger CF/RF/1B LAD NYYBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP CHWMichael Conforto RF/LF NYMJurickson Profar LF SDP NYYMike Clevinger SP SDP HOUTaijuan Walker SP NYM PHLNoah Syndergaard SP PHI SDPTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU MILKodai Senga SP NYMJake 3 yrs, avg $41 millionBonus pick - Masataka Yoshida Mets (because I want it to happen if they don't get Nimmo)Later Edited November 22, 2022 by Guest
Fman99 Old-Timey Member Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Aaron Judge RF/CF NYY NYMJacob deGrom SP NYM NYMCarlos Correa SS MIN NYMTrea Turner SS/2B LAD NYMBrandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYMCarlos Rodón SP SFG NYMXander Bogaerts SS BOS NYMJustin Verlander SP HOU NYMDansby Swanson SS ATL NYMWillson Contreras C CHC NYMJean Segura 2B PHI NYMAndrew Heaney SP LAD NYMChris Bassitt SP NYM NYMJosé Abreu 1B CHW NYMNathan Eovaldi SP BOS NYMAndrew Benintendi LF/RF NYY NYMMitch Haniger RF/LF SEA NYMJose Quintana SP STL NYMJameson Taillon SP NYY NYMSean Manaea SP SDP NYMJosh Bell 1B/DH SDP NYMJustin Turner 3B/DH LAD NYMCody Bellinger CF/RF/1B LAD NYMBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP NYMMichael Conforto RF/LF NYMJurickson Profar LF SDP NYMMike Clevinger SP SDP NYMTaijuan Walker SP NYM NYMNoah Syndergaard SP PHI NYMTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU NYMKodai Senga SP NYM
Marshmallowmilkshake Old-Timey Member Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Name Pos Prev TeamAaron Judge RF/CF NYY GiantsJacob deGrom SP NYM MetsCarlos Correa SS MIN DodgersTrea Turner SS/2B LAD TwinsBrandon Nimmo CF/RF/LF NYM MetsCarlos Rodón SP SFG AngelsXander Bogaerts SS BOS PadresJustin Verlander SP HOU AstrosDansby Swanson SS ATL BravesWillson Contreras C CHC CubsJean Segura 2B PHI RedsAndrew Heaney SP LAD SeattleChris Bassitt SP NYM MetsJosé Abreu 1B CHW MarlinsNathan Eovaldi SP BOS GiantsAndrew Benintendi LF/RF NYY SkanksMitch Haniger RF/LF SEA TigersJose Quintana SP STL CardinalsJameson Taillon SP NYY Blue JaysSean Manaea SP SDP AstrosJosh Bell 1B/DH SDP NationalsJustin Turner 3B/DH LAD DodgersCody Bellinger CF/RF/1B LAD PiratesBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP DiamondbacksMichael Conforto RF/LF NYM NationalsJurickson Profar LF SDP TigersMike Clevinger SP SDP PadresTaijuan Walker SP NYM AngelsNoah Syndergaard SP PHI PhilliesTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU OriolesKodai Senga SP MetsJake: Three years, $45 million
Edgy MD Site Manager Posted November 22, 2022 Posted November 22, 2022 Jiant Judge seems to be a near-unanimous prediction.
metsmarathon Old-Timey Member Posted November 28, 2022 Author Posted November 28, 2022 Time for my guesses, which will surely be wrong. yay!Aaron Judge RF/CF NYY --- NYYJacob deGrom SP NYM --- TEXCarlos Correa SS MIN --- SFGTrea Turner SS/2B LAD --- PHIBrandon Nimmo CF/RF/LF NYM --- COLCarlos Rodón SP SFG --- NYMXander Bogaerts SS BOS --- MINJustin Verlander SP HOU --- LADDansby Swanson SS ATL --- SEAWillson Contreras C CHC --- MILJean Segura 2B PHI --- BOSAndrew Heaney SP LAD --- NYYChris Bassitt SP NYM --- LADJosé Abreu 1B CHW --- SDPNathan Eovaldi SP BOS --- HOUAndrew Benintendi LF/RF NYY --- TORMitch Haniger RF/LF SEA --- NYMJose Quintana SP STL --- SDPJameson Taillon SP NYY --- ATLSean Manaea SP SDP --- NYYJosh Bell 1B/DH SDP --- BOSJustin Turner 3B/DH LAD --- Cody Bellinger CF/RF/1B LAD --- PHIBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP --- SDPMichael Conforto RF/LF NYM --- CHCJurickson Profar LF SDP --- NYYMike Clevinger SP SDP --- [CROSSOUT]Too Late[/CROSSOUT]Taijuan Walker SP NYM --- MINNoah Syndergaard SP PHI --- BOSTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU --- BALKodai Senga SP --- NYMfor one point, how many guaranteed years will degrom get? 3for two points to the closest guesser, what will the AAV of degrom's guarranteed years be? 43
metsmarathon Old-Timey Member Posted November 28, 2022 Author Posted November 28, 2022 still taking applications to guess incorrectly as to the landing spots of the various free agents!
cal sharpie Old-Timey Member Posted November 28, 2022 Posted November 28, 2022 Aaron Judge RF/CF NYY NYYJacob deGrom SP NYMNYMCarlos Correa SS MINLADTrea Turner SS/2B LADPHIBrandon Nimmo CF/RF/LF NYMCOLCarlos Rodón SP SFGTEXXander Bogaerts SS BOSCHCJustin Verlander SP HOUHOUDansby Swanson SS ATLBOSWillson Contreras C CHCCHCJean Segura 2B PHIWASAndrew Heaney SP LADNYMChris Bassitt SP NYMSDJosé Abreu 1B CHWNYMNathan Eovaldi SP BOSSFAndrew Benintendi LF/RF NYYNYYMitch Haniger RF/LF SEAARIJose Quintana SP STLKCJameson Taillon SP NYYCHCSean Manaea SP SDPPITJosh Bell 1B/DH SDPSDPJustin Turner 3B/DH LADLAACody Bellinger CF/RF/1B LADTORBrandon Drury 3B/1B/2B/LF SDPMILMichael Conforto RF/LF NYMSEAJurickson Profar LF SDPMINMike Clevinger SP SDPCHW (too late)Taijuan Walker SP NYMMINNoah Syndergaard SP PHIDETTrey Mancini 1B/LF/RF/DH HOUBALKodai Senga SPLAA
Edgy MD Site Manager Posted November 28, 2022 Posted November 28, 2022 Man, stealing my Dansby Swanson-to-Boston guess is totally uncool. It was the one guess I was banking on.
metsmarathon Old-Timey Member Posted November 28, 2022 Author Posted November 28, 2022 damn. i forgot to put in a guess for justin turner. oh well. damned if i know where he's going. probably the diamondbacks or some bullshit... but, since jose abreu is now off the board, the polls are hereby closed. good luck to all, especially (or except) fman. Name Pos Prev Team Actual bucket edgy mfs62 fman shake mm sharpie Aaron Judge RF/CF NYY SFG SFG SFG NYM SFG NYY NYY Jacob deGrom SP NYM NYM NYM ATL NYM NYM NYM NYM Carlos Correa SS MIN TEX MIA LAD NYM LAD SFG LAD Trea Turner SS/2B LAD SFG LAD PHI NYM MIN PHI PHI Brandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYM NYM NYM NYM NYM COL COL Carlos Rodón SP SFG NYM WAS NYM NYM LAA NYM TEX Xander Bogaerts SS BOS PHI TEX CHC NYM SDP MIN CHC Justin Verlander SP HOU LAD BOS NYY NYM HOU LAD HOU Dansby Swanson SS ATL ATL BOS ATL NYM ATL SEA BOS Willson Contreras C CHC CHW CHW STL NYM CHC MIL CHC Jean Segura 2B PHI MIN COL NYY NYM CIN BOS WAS Andrew Heaney SP LAD NYM SDP TEX NYM SEA NYY NYM Chris Bassitt SP NYM HOU SEA NYM NYM NYM LAD SDP José Abreu 1B CHW HOU SFG NYY BOS NYM MIA SDP NYM Nathan Eovaldi SP BOS NYM STL BOS NYM SFG HOU SF Andrew Benintendi LF/RF NYY MIA ATL PHI NYM NYY TOR NYY Mitch Haniger RF/LF SEA CHC YAK SEA NYM DET NYM ARI Jose Quintana SP STL KCR MIL MIL NYM STL SDP KCR Jameson Taillon SP NYY WAS NYY TOR NYM TOR ATL CHC Sean Manaea SP SDP NYM NYY SDP NYM HOU NYY PIT Josh Bell 1B/DH SDP CIN CLE SEA NYM WAS BOS SDP Justin Turner 3B/DH LAD CIN COL TOR NYM LAD LAA Cody Bellinger CF/RF/1B LAD MIL CHC NYY NYM PIT PHI TOR Brandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP BAL CIN CHW NYM ARI SDP MIL Michael Conforto RF/LF NYM NYM SEA NYM NYM WAS CHC SEA Jurickson Profar LF SDP BAL NYY NYY NYM DET NYY MIN [CROSSOUT] Mike Clevinger [CROSSOUT] SP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CHW [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CLE [/CROSSOUT] [CROSSOUT] PHI [/CROSSOUT] [CROSSOUT] HOU [/CROSSOUT] [CROSSOUT] NYM [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] Taijuan Walker SP NYM SFG HOU PHI NYM LAA MIN MIN Noah Syndergaard SP PHI NYM CHC SDP NYM PHI BOS DET Trey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU CLE BOS MIL NYM BAL BAL BAL Kodai Senga SP NPB NYM NYY NYM NYM NYM NYM LAA degrom years 4 4 3 3 3 degrom dollars 38 44 41 45 43 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- score 1 0 0 0 0 0 0 0
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 5, 2022 Author Posted December 5, 2022 we have our first update of the free agent contest, although with how fast things are moving, i may need to revise this later today even! holy cow....let me know if i missed anyone.as it currently stands, bucket is in the lead, solely based on his acumen in estimating the length and girth of jacob degrom's package. a few contestants correctly sussed out the phils as trea turners landing spot, and fman's strategy is already paying dividends. more to come, clearly. Name Pos Prev Team Actual bucket edgy mfs62 fman shake mm sharpie Aaron Judge RF/CF NYY SFG SFG SFG NYM SFG NYY NYY Jacob deGrom SP NYM TEX NYM NYM ATL NYM NYM NYM NYM Carlos Correa SS MIN TEX MIA LAD NYM LAD SFG LAD Trea Turner SS/2B LAD PHI SFG LAD PHI NYM MIN PHI PHI Brandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYM NYM NYM NYM NYM COL COL Carlos Rodón SP SFG NYM WAS NYM NYM LAA NYM TEX Xander Bogaerts SS BOS PHI TEX CHC NYM SDP MIN CHC Justin Verlander SP HOU NYM LAD BOS NYY NYM HOU LAD HOU Dansby Swanson SS ATL ATL BOS ATL NYM ATL SEA BOS Willson Contreras C CHC CHW CHW STL NYM CHC MIL CHC Jean Segura 2B PHI MIN COL NYY NYM CIN BOS WAS Andrew Heaney SP LAD NYM SDP TEX NYM SEA NYY NYM Chris Bassitt SP NYM HOU SEA NYM NYM NYM LAD SDP José Abreu 1B CHW HOU SFG NYY BOS NYM MIA SDP NYM Nathan Eovaldi SP BOS NYM STL BOS NYM SFG HOU SF Andrew Benintendi LF/RF NYY MIA ATL PHI NYM NYY TOR NYY Mitch Haniger RF/LF SEA CHC YAK SEA NYM DET NYM ARI Jose Quintana SP STL KCR MIL MIL NYM STL SDP KCR Jameson Taillon SP NYY WAS NYY TOR NYM TOR ATL CHC Sean Manaea SP SDP NYM NYY SDP NYM HOU NYY PIT Josh Bell 1B/DH SDP CIN CLE SEA NYM WAS BOS SDP Justin Turner 3B/DH LAD CIN COL TOR NYM LAD LAA Cody Bellinger CF/RF/1B LAD MIL CHC NYY NYM PIT PHI TOR Brandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP BAL CIN CHW NYM ARI SDP MIL Michael Conforto RF/LF NYM NYM SEA NYM NYM WAS CHC SEA Jurickson Profar LF SDP BAL NYY NYY NYM DET NYY MIN [CROSSOUT] Mike Clevinger [CROSSOUT] SP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CLE [/CROSSOUT] [CROSSOUT] PHI [/CROSSOUT] [CROSSOUT] HOU [/CROSSOUT] [CROSSOUT] NYM [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] Taijuan Walker ] NYM SFG HOU PHI NYM LAA MIN MIN Noah Syndergaard SP PHI NYM CHC SDP NYM PHI BOS DET Trey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU CLE BOS MIL NYM BAL BAL BAL Kodai Senga SP NPB NYM NYY NYM NYM NYM NYM LAA degrom years 5 4 4 3 3 3 degrom dollars 37 38 44 41 45 43 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- score 1 2 0 1 1 0 1 1
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 5, 2022 Author Posted December 5, 2022 i wouldn't be terribly upset if you won...
MFS62 Old-Timey Member Posted December 9, 2022 Posted December 9, 2022 Have enough players signed to have an update of the chart?Later
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 9, 2022 Author Posted December 9, 2022 Name Pos Prev Team Actual bucket edgy mfs62 fman shake mm sharpie Aaron Judge RF/CF NYY NYY SFG SFG SFG NYM SFG NYY NYY Jacob deGrom SP NYM TEX NYM NYM ATL NYM NYM NYM NYM Carlos Correa SS MIN TEX MIA LAD NYM LAD SFG LAD Trea Turner SS/2B LAD PHI SFG LAD PHI NYM MIN PHI PHI Brandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM COL COL Carlos Rodón SP SFG NYM WAS NYM NYM LAA NYM TEX Xander Bogaerts SS BOS SDP PHI TEX CHC NYM SDP MIN CHC Justin Verlander SP HOU NYM LAD BOS NYY NYM HOU LAD HOU Dansby Swanson SS ATL ATL BOS ATL NYM ATL SEA BOS Willson Contreras C CHC STL CHW CHW STL NYM CHC MIL CHC Jean Segura 2B PHI MIN COL NYY NYM CIN BOS WAS Andrew Heaney SP LAD TEX NYM SDP TEX NYM SEA NYY NYM Chris Bassitt SP NYM HOU SEA NYM NYM NYM LAD SDP José Abreu 1B CHW HOU SFG NYY BOS NYM MIA SDP NYM Nathan Eovaldi SP BOS NYM STL BOS NYM SFG HOU SF Andrew Benintendi LF/RF NYY MIA ATL PHI NYM NYY TOR NYY Mitch Haniger RF/LF SEA SFG CHC YAK SEA NYM DET NYM ARI Jose Quintana SP STL NYM KCR MIL MIL NYM STL SDP KCR Jameson Taillon SP NYY CHC WAS NYY TOR NYM TOR ATL CHC Sean Manaea SP SDP NYM NYY SDP NYM HOU NYY PIT Josh Bell 1B/DH SDP CLE CIN CLE SEA NYM WAS BOS SDP Justin Turner 3B/DH LAD CIN COL TOR NYM LAD LAA Cody Bellinger CF/RF/1B LAD CHC MIL CHC NYY NYM PIT PHI TOR Brandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP BAL CIN CHW NYM ARI SDP MIL Michael Conforto RF/LF NYM NYM SEA NYM NYM WAS CHC SEA Jurickson Profar LF SDP BAL NYY NYY NYM DET NYY MIN [CROSSOUT] Mike Clevinger [CROSSOUT] SP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CLE [/CROSSOUT] [CROSSOUT] PHI [/CROSSOUT] [CROSSOUT] HOU [/CROSSOUT] [CROSSOUT] NYM [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] Taijuan Walker ] NYM PHI SFG HOU PHI NYM LAA MIN MIN Noah Syndergaard SP PHI NYM CHC SDP NYM PHI BOS DET Trey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU CLE BOS MIL NYM BAL BAL BAL Kodai Senga SP NPB NYM NYY NYM NYM NYM NYM LAA degrom years 5 4 4 3 3 3 degrom dollars 37 38 44 41 45 43 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- score 17 3 4 5 3 2 2 2
Edgy MD Site Manager Posted December 9, 2022 Posted December 9, 2022 I'm getting credit for four there, but so far it looks like I have only three correct — NImmo, Heaney, and Walker.
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 11, 2022 Author Posted December 11, 2022 You also got your bonus point for being one of two closest-guessers to the length of degrom's deal.
MFS62 Old-Timey Member Posted December 11, 2022 Posted December 11, 2022 Points to be awarded for Senga.Later
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 12, 2022 Author Posted December 12, 2022 ...and none points to be awarded for sean manaea going to the giants. but, yay, i'm out of the basement! for now. Name Pos Prev Team Actual bucket edgy mfs62 fman shake mm sharpie Aaron Judge RF/CF NYY NYY SFG SFG SFG NYM SFG NYY NYY Jacob deGrom SP NYM TEX NYM NYM ATL NYM NYM NYM NYM Carlos Correa SS MIN TEX MIA LAD NYM LAD SFG LAD Trea Turner SS/2B LAD PHI SFG LAD PHI NYM MIN PHI PHI Brandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM COL COL Carlos Rodón SP SFG NYM WAS NYM NYM LAA NYM TEX Xander Bogaerts SS BOS SDP PHI TEX CHC NYM SDP MIN CHC Justin Verlander SP HOU NYM LAD BOS NYY NYM HOU LAD HOU Dansby Swanson SS ATL ATL BOS ATL NYM ATL SEA BOS Willson Contreras C CHC STL CHW CHW STL NYM CHC MIL CHC Jean Segura 2B PHI MIN COL NYY NYM CIN BOS WAS Andrew Heaney SP LAD TEX NYM SDP TEX NYM SEA NYY NYM Chris Bassitt SP NYM HOU SEA NYM NYM NYM LAD SDP José Abreu 1B CHW HOU SFG NYY BOS NYM MIA SDP NYM Nathan Eovaldi SP BOS NYM STL BOS NYM SFG HOU SF Andrew Benintendi LF/RF NYY MIA ATL PHI NYM NYY TOR NYY Mitch Haniger RF/LF SEA SFG CHC YAK SEA NYM DET NYM ARI Jose Quintana SP STL NYM KCR MIL MIL NYM STL SDP KCR Jameson Taillon SP NYY CHC WAS NYY TOR NYM TOR ATL CHC Sean Manaea SP SDP SFG NYM NYY SDP NYM HOU NYY PIT Josh Bell 1B/DH SDP CLE CIN CLE SEA NYM WAS BOS SDP Justin Turner 3B/DH LAD CIN COL TOR NYM LAD LAA Cody Bellinger CF/RF/1B LAD CHC MIL CHC NYY NYM PIT PHI TOR Brandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP BAL CIN CHW NYM ARI SDP MIL Michael Conforto RF/LF NYM NYM SEA NYM NYM WAS CHC SEA Jurickson Profar LF SDP BAL NYY NYY NYM DET NYY MIN [CROSSOUT] Mike Clevinger [CROSSOUT] SP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CLE [/CROSSOUT] [CROSSOUT] PHI [/CROSSOUT] [CROSSOUT] HOU [/CROSSOUT] [CROSSOUT] NYM [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] Taijuan Walker ] NYM PHI SFG HOU PHI NYM LAA MIN MIN Noah Syndergaard SP PHI NYM CHC SDP NYM PHI BOS DET Trey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU CLE BOS MIL NYM BAL BAL BAL Kodai Senga SP NPB NYM NYM NYY NYM NYM NYM NYM LAA degrom years 5 4 4 3 3 3 degrom dollars 37 38 44 41 45 43 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- score 19 4 4 6 4 3 3 2
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 19, 2022 Author Posted December 19, 2022 well, we had a lot of names come off the board, and not a whole lot of correct guesses. Name Pos Prev Team Actual bucket edgy mfs62 fman shake mm sharpie Aaron Judge RF/CF NYY NYY SFG SFG SFG NYM SFG NYY NYY Jacob deGrom SP NYM TEX NYM NYM ATL NYM NYM NYM NYM Carlos Correa SS MIN SFG TEX MIA LAD NYM LAD SFG LAD Trea Turner SS/2B LAD PHI SFG LAD PHI NYM MIN PHI PHI Brandon Nimmo CF/RF/LF NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM COL COL Carlos Rodón SP SFG NYY NYM WAS NYM NYM LAA NYM TEX Xander Bogaerts SS BOS SDP PHI TEX CHC NYM SDP MIN CHC Justin Verlander SP HOU NYM LAD BOS NYY NYM HOU LAD HOU Dansby Swanson SS ATL CHC ATL BOS ATL NYM ATL SEA BOS Willson Contreras C CHC STL CHW CHW STL NYM CHC MIL CHC Jean Segura 2B PHI MIN COL NYY NYM CIN BOS WAS Andrew Heaney SP LAD TEX NYM SDP TEX NYM SEA NYY NYM Chris Bassitt SP NYM TOR HOU SEA NYM NYM NYM LAD SDP José Abreu 1B CHW HOU SFG NYY BOS NYM MIA SDP NYM Nathan Eovaldi SP BOS NYM STL BOS NYM SFG HOU SF Andrew Benintendi LF/RF NYY CHW MIA ATL PHI NYM NYY TOR NYY Mitch Haniger RF/LF SEA SFG CHC YAK SEA NYM DET NYM ARI Jose Quintana SP STL NYM KCR MIL MIL NYM STL SDP KCR Jameson Taillon SP NYY CHC WAS NYY TOR NYM TOR ATL CHC Sean Manaea SP SDP SFG NYM NYY SDP NYM HOU NYY PIT Josh Bell 1B/DH SDP CLE CIN CLE SEA NYM WAS BOS SDP Justin Turner 3B/DH LAD BOS CIN COL TOR NYM LAD LAA Cody Bellinger CF/RF/1B LAD CHC MIL CHC NYY NYM PIT PHI TOR Brandon Drury 3B/1B/2B/LF SDP BAL CIN CHW NYM ARI SDP MIL Michael Conforto RF/LF NYM NYM SEA NYM NYM WAS CHC SEA Jurickson Profar LF SDP BAL NYY NYY NYM DET NYY MIN [CROSSOUT] Mike Clevinger [CROSSOUT] SP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] [/CROSSOUT] [CROSSOUT] CLE [/CROSSOUT] [CROSSOUT] PHI [/CROSSOUT] [CROSSOUT] HOU [/CROSSOUT] [CROSSOUT] NYM [/CROSSOUT] [CROSSOUT] SDP [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] [CROSSOUT] --- [/CROSSOUT] Taijuan Walker ] NYM PHI SFG HOU PHI NYM LAA MIN MIN Noah Syndergaard SP PHI LAD NYM CHC SDP NYM PHI BOS DET Trey Mancini 1B/LF/RF/DH HOU CLE BOS MIL NYM BAL BAL BAL Kodai Senga SP NPB NYM NYM NYY NYM NYM NYM NYM LAA degrom years 5 4 4 3 3 3 degrom dollars 37 38 44 41 45 43 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- score 26 4 4 6 4 3 4 2 only a handful of free agents remain, and not a lot of the remaining guesses look all that strong, but it's still anyone's game. can mfs62 hang onto his lead? will fman's strategery pan out? is anyone gonna sign poor michael conforto? tune in and find out!
MFS62 Old-Timey Member Posted December 19, 2022 Posted December 19, 2022 Sharpie picks up a Taillon point.Later
MFS62 Old-Timey Member Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 Fmann picks up the Correa point and nobody gets a Drury point.Later
Fman99 Old-Timey Member Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 My strategy for this contest was spot on.
smg58 Old-Timey Member Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 =Fman99 post_id=115262 time=1671637671 user_id=86]My strategy for this contest was spot on.
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 21, 2022 Author Posted December 21, 2022 damnit, i was really proud of my correa point...
MFS62 Old-Timey Member Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 =metsmarathon post_id=115285 time=1671647053 user_id=83]damnit, i was really proud of my correa point...
Zach Thornton Syracuse Mets - AAA LHP On Sunday, the southpaw tossed five shutout innings as the bulk pitcher. He gave up 2 hits, walked 2 and had 5 strikeouts. Explore Zach Thornton News >
Recommended Posts