metsmarathon Old-Timey Member Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 i think its about time to get this thing started. it seems curt schilling has already taken himself out of the competition, while andy pettitte has insterted himself in. so lets get cracking! name the next team to sign each of the following 40 free agents, including if you feel that none of them will be signed come the opening of spring training.1. Armando Benitez (FLA) RP2. Kris Benson (BAL) SP3. Barry Bonds (SFG) LF4. Milton Bradley (SDP) LF5. Mike Cameron (SDP) CF6. Luis Castillo (NYM) 2B7. Ramon Castro (NYM) C8. Roger Clemens (NYY) SP9. Bartolo Colon (LAA) SP 10. Francisco Cordero (MIL) RP 11. David Eckstein (STL) SS 12. Pedro Feliz (SFG) 3B 13. Cliff Floyd (CHC) RF 14. Josh Fogg (COL) SP 15. Eric Gagne (BOS) RP 16. Freddy Garcia (PHI) SP 17. Tom Glavine (NYM) SP 18. Livan Hernandez (ARI) SP 19. Torii Hunter (MIN) CF 20. Geoff Jenkins (MIL) LF 21. Jason Jennings (HOU) SP 22. Andruw Jones (ATL) CF 23. Paul Lo Duca (NYM C 24. Kenny Lofton (CLE) CF 25. Kyle Lohse (PHI) SP 26. Kazuo Matsui (COL) 2B 27. Andy Pettitte (NYY) SP28. Odaliz Perez (KCR) SP29. Mike Piazza (OAK) DH 30. Jorge Posada (NYY) C31. Mariano Rivera (NYY) RP32. JC Romero (PHI) RP33. Alex Rodriguez (NYY) 3B34. Aaron Rowand (PHI) CF35. Carlos Silva (MIN) SP36. Sammy Sosa (TEX) DH37. Yorvit Torrealba (COL) C38. Steve Trachsel (BAL) SP39. Luis Vizcaino (NYY) RP40. Kerry Wood (CHC) RPi'll try to keep track of this like i did last year. get your picks in by nov 13th. if anybody signs before the 13th, then we strike their name from the list.
Edgy MD Site Manager Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP Toronto2. Kris Benson (BAL) SP St. Louis3. Barry Bonds (SFG) LF Chicago White Sox4. Milton Bradley (SDP) LF Texas5. Mike Cameron (SDP) CF Boston6. Luis Castillo (NYM) 2B New York Mets7. Ramon Castro (NYM) C Chicago Cubs8. Roger Clemens (NYY) SP Retires9. Bartolo Colon (LAA) SP Cincinnati10. Francisco Cordero (MIL) RP St. Louis11. David Eckstein (STL) SS St. louis12. Pedro Feliz (SFG) 3B A-Rod's replacement in the Bronx13. Cliff Floyd (CHC) RF Florida14. Josh Fogg (COL) SP New York Mets15. Eric Gagne (BOS) RP New York Yankees16. Freddy Garcia (PHI) SP Baltimore17. Tom Glavine (NYM) SP Atlanta18. Livan Hernandez (ARI) SP Mets19. Torii Hunter (MIN) CF Arizona20. Geoff Jenkins (MIL) LF Houston21. Jason Jennings (HOU) SP Milwaukee22. Andruw Jones (ATL) CF Los Angeles written all over him.23. Paul Lo Duca (NYM C Washington24. Kenny Lofton (CLE) CF Atlanta25. Kyle Lohse (PHI) SP Chicago Cubs26. Kazuo Matsui (COL) 2B Colorado27. Andy Pettitte (NYY) SP Philadelphia28. Odaliz Perez (KCR) SP Seattle29. Mike Piazza (OAK) DH Seattle also30. Jorge Posada (NYY) C New York Yankees31. Mariano Rivera (NYY) RP Yankees, fuhgeddaboutit32. JC Romero (PHI) RP Mets33. Alex Rodriguez (NYY) 3B Cubland34. Aaron Rowand (PHI) CF Philadelphia35. Carlos Silva (MIN) SP Royals36. Sammy Sosa (TEX) DH Royals37. Yorvit Torrealba (COL) C Mets38. Steve Trachsel (BAL) SP Pads39. Luis Vizcaino (NYY) RP Hiroshima Carp40. Kerry Wood (CHC) RP Dodgers
Guest John Cougar Lunchbucket Guests Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP -- Phillies2. Kris Benson (BAL) SP -- Phillies3. Barry Bonds (SFG) LF -- Nationals4. Milton Bradley (SDP) LF -- Nationals5. Mike Cameron (SDP) CF -- Astros6. Luis Castillo (NYM) 2B -- Mets7. Ramon Castro (NYM) C -- Mets8. Roger Clemens (NYY) SP -- Retired until May or June9. Bartolo Colon (LAA) SP -- Angels10. Francisco Cordero (MIL) RP -- MFYs11. David Eckstein (STL) SS -- Cardinals12. Pedro Feliz (SFG) 3B -- Royals13. Cliff Floyd (CHC) RF -- Marlins14. Josh Fogg (COL) SP -- Reds15. Eric Gagne (BOS) RP -- Mets16. Freddy Garcia (PHI) SP -- Mets17. Tom Glavine (NYM) SP -- Braves18. Livan Hernandez (ARI) SP -- Marlins19. Torii Hunter (MIN) CF -- MFYs20. Geoff Jenkins (MIL) LF -- Dbaggs21. Jason Jennings (HOU) SP -- Mets22. Andruw Jones (ATL) CF -- Astros23. Paul Lo Duca (NYM C -- Giants24. Kenny Lofton (CLE) CF -- seriously, I just used a racist word when I really meant "Guardians"25. Kyle Lohse (PHI) SP -- Phillies26. Kazuo Matsui (COL) 2B -- Rockies27. Andy Pettitte (NYY) SP -- Astros28. Odaliz Perez (KCR) SP -- Minor League Invite soemehere29. Mike Piazza (OAK) DH -- Oakland30. Jorge Posada (NYY) C -- MFYs31. Mariano Rivera (NYY) RP -- MFYs32. JC Romero (PHI) RP -- Phillies33. Alex Rodriguez (NYY) 3B -- Mets34. Aaron Rowand (PHI) CF -- Astros35. Carlos Silva (MIN) SP -- Mets36. Sammy Sosa (TEX) DH -- Minor league deal37. Yorvit Torrealba (COL) C -- Rockies38. Steve Trachsel (BAL) SP -- Minor league deal39. Luis Vizcaino (NYY) RP -- Phillies40. Kerry Wood (CHC) RP -- Rangers
Benjamin Grimm Old-Timey Member Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Okay, here goes. Forgive me if some of my guesses seem completely wild. I don't pay much attention to what other teams need, so a lot of these selections were pulled directly from my nose.1. Armando Benitez (FLA) RPTigers2. Kris Benson (BAL) SPPhillies3. Barry Bonds (SFG) LFYankees4. Milton Bradley (SDP) LFOrioles5. Mike Cameron (SDP) CFMariners6. Luis Castillo (NYM) 2BMets7. Ramon Castro (NYM) C Mets8. Roger Clemens (NYY) SPnobody (at least, not until May 1)9. Bartolo Colon (LAA) SPGiants10. Francisco Cordero (MIL) RPBrewers11. David Eckstein (STL) SSCubs12. Pedro Feliz (SFG) 3BGiants13. Cliff Floyd (CHC) RF Marlins14. Josh Fogg (COL) SPRockies15. Eric Gagne (BOS) RPDodgers16. Freddy Garcia (PHI) SPRays17. Tom Glavine (NYM) SP Braves18. Livan Hernandez (ARI) SPWhite Sox19. Torii Hunter (MIN) CFCubs20. Geoff Jenkins (MIL) LFBraves21. Jason Jennings (HOU) SPAstros22. Andruw Jones (ATL) CFPadres23. Paul Lo Duca (NYM CRockies24. Kenny Lofton (CLE) CFAstros25. Kyle Lohse (PHI) SPPhillies26. Kazuo Matsui (COL) 2BRockies27. Andy Pettitte (NYY) SPYankees28. Odaliz Perez (KCR) SPDodgers29. Mike Piazza (OAK) DHAngels30. Jorge Posada (NYY) CYankees31. Mariano Rivera (NYY) RPYankees32. JC Romero (PHI) RPMets33. Alex Rodriguez (NYY) 3BDodgers34. Aaron Rowand (PHI) CFPhillies35. Carlos Silva (MIN) SPAstros36. Sammy Sosa (TEX) DHnobody37. Yorvit Torrealba (COL) CMets38. Steve Trachsel (BAL) SPnobody39. Luis Vizcaino (NYY) RPYankees40. Kerry Wood (CHC) RP Yankees
Edgy MD Site Manager Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 I like that last one on Dickshot's list. Todd Van Poppel went from off-injured talented young starter to effective middle-aged reliever for the Cubs, to failed free-agent for the Rangers. Why shouldn't Kerry Wood follow the same career track?
Edgy MD Site Manager Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 I also want to point out the prediction by Johnny --- ever a sucker for a magic quote --- of Omar's rampaging spending spree.6. Luis Castillo (NYM) 2B -- Mets 7. Ramon Castro (NYM) C -- Mets 15. Eric Gagne (BOS) RP -- Mets 16. Freddy Garcia (PHI) SP -- Mets 21. Jason Jennings (HOU) SP -- Mets 33. Alex Rodriguez (NYY) 3B -- Mets 35. Carlos Silva (MIN) SP -- Mets Mets to go nuts. You read it here first.
Guest John Cougar Lunchbucket Guests Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 I should have added a disclaimer: I'm so smart I have no idea what will happen. I'm no Magic Quote sucker.In general, I saw the Mets and Phillies try to get pitching, the Yankees try to get some big names, and the Nationals to take chances on bad citizens.I kinda like the Mets taking a chance on Jason Jennings, though
Edgy MD Site Manager Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 Nats are interesting. Bowden has made it clear that he thinks big-name free agents should be the last piece of the puzzle, but he's already met with reps for three big-ticket centerfielders --- Hunter, Rowand, and Jones. They don't need a big stud to have a good attendance year, as they have a new park, but they may need a centerpiece for their maketing going beyond this year.
smg58 Old-Timey Member Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 and the dart board says:1. Armando Benitez (FLA) RP Reds2. Kris Benson (BAL) SP Orioles3. Barry Bonds (SFG) LF A's4. Milton Bradley (SDP) LF Padres5. Mike Cameron (SDP) CF Twins6. Luis Castillo (NYM) 2B Mets7. Ramon Castro (NYM) C Mets8. Roger Clemens (NYY) SP retires9. Bartolo Colon (LAA) SP Mets10. Francisco Cordero (MIL) RP Brewers11. David Eckstein (STL) SS Cards12. Pedro Feliz (SFG) 3B L. I. Ducks13. Cliff Floyd (CHC) RF L. I. Ducks14. Josh Fogg (COL) SP Rockies15. Eric Gagne (BOS) RP Pirates16. Freddy Garcia (PHI) SP Royals17. Tom Glavine (NYM) SP Braves18. Livan Hernandez (ARI) SP Nationals19. Torii Hunter (MIN) CF Yankees20. Geoff Jenkins (MIL) LF Padres21. Jason Jennings (HOU) SP Rockies22. Andruw Jones (ATL) CF Dodgers23. Paul Lo Duca (NYM C Mets24. Kenny Lofton (CLE) CF Braves25. Kyle Lohse (PHI) SP Twins26. Kazuo Matsui (COL) 2B Rockies27. Andy Pettitte (NYY) SP Yanks28. Odaliz Perez (KCR) SP braves29. Mike Piazza (OAK) DH Twins30. Jorge Posada (NYY) C Yanks31. Mariano Rivera (NYY) RP Yanks32. JC Romero (PHI) RP Red Sox33. Alex Rodriguez (NYY) 3B Marlins34. Aaron Rowand (PHI) CF Phillies35. Carlos Silva (MIN) SP Twins36. Sammy Sosa (TEX) DH Rangers37. Yorvit Torrealba (COL) C Rockies38. Steve Trachsel (BAL) SP Orioles39. Luis Vizcaino (NYY) RP Blue Jays40. Kerry Wood (CHC) RP Yanks
nymr83 Old-Timey Member Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP FLA2. Kris Benson (BAL) SP PIT3. Barry Bonds (SFG) LF Retired4. Milton Bradley (SDP) LF SD5. Mike Cameron (SDP) CF PHI6. Luis Castillo (NYM) 2B NYM7. Ramon Castro (NYM) C NYM8. Roger Clemens (NYY) SP Retired9. Bartolo Colon (LAA) SP LAA10. Francisco Cordero (MIL) RP MIL11. David Eckstein (STL) SS anywhere but here i hope STL12. Pedro Feliz (SFG) 3B NYY 13. Cliff Floyd (CHC) RF SF14. Josh Fogg (COL) SP COL15. Eric Gagne (BOS) RP NYM16. Freddy Garcia (PHI) SP CLE 17. Tom Glavine (NYM) SP ATL18. Livan Hernandez (ARI) SP TEX19. Torii Hunter (MIN) CF NYY20. Geoff Jenkins (MIL) LF SF21. Jason Jennings (HOU) SP 22. Andruw Jones (ATL) CF ATL23. Paul Lo Duca (NYM) C COL24. Kenny Lofton (CLE) CF Retired25. Kyle Lohse (PHI) SP PIT26. Kazuo Matsui (COL) 2B SF 27. Andy Pettitte (NYY) SP NYY28. Odaliz Perez (KCR) SP NYM29. Mike Piazza (OAK) DH TEX30. Jorge Posada (NYY) C NYM31. Mariano Rivera (NYY) RP NYY32. JC Romero (PHI) RP LAD Torre's latest blownout arm33. Alex Rodriguez (NYY) 3B CHC34. Aaron Rowand (PHI) CF CLE35. Carlos Silva (MIN) SP MIN36. Sammy Sosa (TEX) DH Retired37. Yorvit Torrealba (COL) C NYY38. Steve Trachsel (BAL) SP TB39. Luis Vizcaino (NYY) RP NYY40. Kerry Wood (CHC) RP CHC
Guest sharpie Guests Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP KC2. Kris Benson (BAL) SP CIN3. Barry Bonds (SFG) LF TEX4. Milton Bradley (SDP) LF SDP5. Mike Cameron (SDP) CF ATL6. Luis Castillo (NYM) 2B NYM7. Ramon Castro (NYM) C COL8. Roger Clemens (NYY) SP RETIRES9. Bartolo Colon (LAA) SP WAS10. Francisco Cordero (MIL) RP MIL11. David Eckstein (STL) SS BAL12. Pedro Feliz (SFG) 3B MIN13. Cliff Floyd (CHC) RF FLA14. Josh Fogg (COL) SP COL15. Eric Gagne (BOS) RP TEX16. Freddy Garcia (PHI) SP NYM17. Tom Glavine (NYM) SP ATL18. Livan Hernandez (ARI) SP SEA19. Torii Hunter (MIN) CF TEX20. Geoff Jenkins (MIL) LF LA21. Jason Jennings (HOU) SP CIN22. Andruw Jones (ATL) CF BOS23. Paul Lo Duca (NYM C CHC24. Kenny Lofton (CLE) CF CLE25. Kyle Lohse (PHI) SP MIL26. Kazuo Matsui (COL) 2B CHC27. Andy Pettitte (NYY) SP NYY28. Odaliz Perez (KCR) SP LAA29. Mike Piazza (OAK) DH MIN30. Jorge Posada (NYY) C NYY31. Mariano Rivera (NYY) RP NYY32. JC Romero (PHI) RP PHI33. Alex Rodriguez (NYY) 3B LAD34. Aaron Rowand (PHI) CF SDP35. Carlos Silva (MIN) SP NYM36. Sammy Sosa (TEX) DH TB37. Yorvit Torrealba (COL) C NYM38. Steve Trachsel (BAL) SP CIN39. Luis Vizcaino (NYY) RP PIT40. Kerry Wood (CHC) RP CHC
DocTee Old-Timey Member Posted November 6, 2007 Posted November 6, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP PHI2. Kris Benson (BAL) SP COL3. Barry Bonds (SFG) LF TEX 4. Milton Bradley (SDP) LF SDP 5. Mike Cameron (SDP) CF MFY6. Luis Castillo (NYM) 2B NYM 7. Ramon Castro (NYM) C COL 8. Roger Clemens (NYY) SP RETIRES 9. Bartolo Colon (LAA) SP TEX10. Francisco Cordero (MIL) RP MIL 11. David Eckstein (STL) SS BAL 12. Pedro Feliz (SFG) 3B SFG13. Cliff Floyd (CHC) RF Retires14. Josh Fogg (COL) SP COL 15. Eric Gagne (BOS) RP CIN16. Freddy Garcia (PHI) SP CIN17. Tom Glavine (NYM) SP ATL 18. Livan Hernandez (ARI) SP SEA TEX20. Geoff Jenkins (MIL) LF SFG21. Jason Jennings (HOU) SP Mets 22. Andruw Jones (ATL) CF CHW 23. Paul Lo Duca (NYM C NYM24. Kenny Lofton (CLE) CF ATL25. Kyle Lohse (PHI) SP PHI 26. Kazuo Matsui (COL) 2B COL27. Andy Pettitte (NYY) SP TEX28. Odaliz Perez (KCR) SP KC29. Mike Piazza (OAK) DH LAA30. Jorge Posada (NYY) C COL31. Mariano Rivera (NYY) RP NYY 32. JC Romero (PHI) RP SEA 33. Alex Rodriguez (NYY) 3B Cubs34. Aaron Rowand (PHI) CF NYY35. Carlos Silva (MIN) SP COL 36. Sammy Sosa (TEX) DH CHiSox37. Yorvit Torrealba (COL) C NYM 38. Steve Trachsel (BAL) SP COL39. Luis Vizcaino (NYY) RP LAD 40. Kerry Wood (CHC) RP NYM
metsmarathon Old-Timey Member Posted November 8, 2007 Author Posted November 8, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP CHC 2. Kris Benson (BAL) SP WAS 3. Barry Bonds (SFG) LF TEX 4. Milton Bradley (SDP) LF BAL 5. Mike Cameron (SDP) CF MIN 6. Luis Castillo (NYM) 2B NYM 7. Ramon Castro (NYM) C COL 8. Roger Clemens (NYY) SP RET 9. Bartolo Colon (LAA) SP SDP 10. Francisco Cordero (MIL) RP HOU 11. David Eckstein (STL) SS TBR 12. Pedro Feliz (SFG) 3B NYY 13. Cliff Floyd (CHC) RF TBR 14. Josh Fogg (COL) SP PHI 15. Eric Gagne (BOS) RP SFG 16. Freddy Garcia (PHI) SP ARI 17. Tom Glavine (NYM) SP ATL 18. Livan Hernandez (ARI) SP LAA 19. Torii Hunter (MIN) CF SFG 20. Geoff Jenkins (MIL) LF ATL 21. Jason Jennings (HOU) SP COL 22. Andruw Jones (ATL) CF LAA 23. Paul Lo Duca (NYM C NYM 24. Kenny Lofton (CLE) CF LAD 25. Kyle Lohse (PHI) SP SEA 26. Kazuo Matsui (COL) 2B CHW 27. Andy Pettitte (NYY) SP LAD 28. Odaliz Perez (KCR) SP PHI 29. Mike Piazza (OAK) DH OAK 30. Jorge Posada (NYY) C NYY 31. Mariano Rivera (NYY) RP NYY 32. JC Romero (PHI) RP MIL 33. Alex Rodriguez (NYY) 3B NYM 34. Aaron Rowand (PHI) CF ATL 35. Carlos Silva (MIN) SP STL 36. Sammy Sosa (TEX) DH RET 37. Yorvit Torrealba (COL) C NYM 38. Steve Trachsel (BAL) SP PIT 39. Luis Vizcaino (NYY) RP SFG 40. Kerry Wood (CHC) RP NYM
Guest Mets Guy in Michigan Guests Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 1. Armando Benitez (FLA) RP Cardinals2. Kris Benson (BAL) SP Royals3. Barry Bonds (SFG) LF retired4. Milton Bradley (SDP) LF Rangers5. Mike Cameron (SDP) CF Padres6. Luis Castillo (NYM) 2B Mets7. Ramon Castro (NYM) C Mets8. Roger Clemens (NYY) SP retired9. Bartolo Colon (LAA) SP Angels10. Francisco Cordero (MIL) RP Brewers11. David Eckstein (STL) SS Cardinals12. Pedro Feliz (SFG) 3B Giants13. Cliff Floyd (CHC) RF Marlins14. Josh Fogg (COL) SP Rockies15. Eric Gagne (BOS) RP Dodgers16. Freddy Garcia (PHI) SP Phillies17. Tom Glavine (NYM) SP Braves18. Livan Hernandez (ARI) SP Mets19. Torii Hunter (MIN) CF Rangers20. Geoff Jenkins (MIL) LF Orioles21. Jason Jennings (HOU) SP Mets22. Andruw Jones (ATL) CF Cardinals23. Paul Lo Duca (NYM C Mets24. Kenny Lofton (CLE) CF Indians25. Kyle Lohse (PHI) SP Reds26. Kazuo Matsui (COL) 2B Astros27. Andy Pettitte (NYY) SP Yankees28. Odaliz Perez (KCR) SP Royals29. Mike Piazza (OAK) DH Orioles30. Jorge Posada (NYY) C Yankees31. Mariano Rivera (NYY) RP Yankees32. JC Romero (PHI) RP Yankees33. Alex Rodriguez (NYY) 3B Angels34. Aaron Rowand (PHI) CF White Sox35. Carlos Silva (MIN) SP Twins36. Sammy Sosa (TEX) DH Rays37. Yorvit Torrealba (COL) C Rockies38. Steve Trachsel (BAL) SP Royals39. Luis Vizcaino (NYY) RP Yankees40. Kerry Wood (CHC) RP CubsI think we'll see a lot of guys staying put.
Guest attgig Guests Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 a little late....1. Armando Benitez (FLA) RP Astros2. Kris Benson (BAL) SP Giants3. Barry Bonds (SFG) LF Athletics4. Milton Bradley (SDP) LF Padres5. Mike Cameron (SDP) CF Padres6. Luis Castillo (NYM) 2B Padres7. Ramon Castro (NYM) C Mets8. Roger Clemens (NYY) SP Retired9. Bartolo Colon (LAA) SP Mets10. Francisco Cordero (MIL) RP Orioles11. David Eckstein (STL) SS Astros12. Pedro Feliz (SFG) 3B Phillies13. Cliff Floyd (CHC) RF Royals14. Josh Fogg (COL) SP Rays15. Eric Gagne (BOS) RP Orioles16. Freddy Garcia (PHI) SP Orioles17. Tom Glavine (NYM) SP Atlanta18. Livan Hernandez (ARI) SP Pirates19. Torii Hunter (MIN) CF Orioles20. Geoff Jenkins (MIL) LF Brewers21. Jason Jennings (HOU) SP Braves22. Andruw Jones (ATL) CF Twins23. Paul Lo Duca (NYM) C Rockies24. Kenny Lofton (CLE) CF Braves25. Kyle Lohse (PHI) SP Braves26. Kazuo Matsui (COL) 2B Rockies27. Andy Pettitte (NYY) SP Yankees28. Odaliz Perez (KCR) SP Dbacks29. Mike Piazza (OAK) DH Rangers30. Jorge Posada (NYY) C Yankees31. Mariano Rivera (NYY) RP Phillies32. JC Romero (PHI) RP Phils33. Alex Rodriguez (NYY) 3B Dodgers34. Aaron Rowand (PHI) CF Braves35. Carlos Silva (MIN) SP Orioles36. Sammy Sosa (TEX) DH Rays37. Yorvit Torrealba (COL) C Astros38. Steve Trachsel (BAL) SP Braves39. Luis Vizcaino (NYY) RP Pirates40. Kerry Wood (CHC) RP Twins
Edgy MD Site Manager Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Posada re-ups with the YankeesCorrect:Edgy DCJohn Cougar LunchbucketBenjamin Grimmsmg58sharpieDocTeemetsmarathonmetsguyinmichiganattgigIncorrect:Nymr83 (had him going to the Mets)
nymr83 Old-Timey Member Posted November 12, 2007 Posted November 12, 2007 Posada re-ups with the YankeesCorrect:Edgy DCJohn Cougar LunchbucketBenjamin Grimmsmg58sharpieDocTeemetsmarathonmetsguyinmichiganattgigIncorrect:Nymr83 (had him going to the Mets)i'll try to keep track of this like i did last year. get your picks in by nov 13th. if anybody signs before the 13th, then we strike their name from the list.i'm covered though as nobody gets any points for this one. i figured if the yankees let him get past today he was a good shot to go elsewhere and if they didnt it wouldnt cost me anything
Edgy MD Site Manager Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Noobody got Torii Hunter. (DocTee apparently just freaked out skipped him.)Nymr and Sharpie get congratulations on Kerry Wood. As does Michigan.
DocTee Old-Timey Member Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Noobody got Torii Hunter. (DocTee apparently just freaked out skipped him.) I had him going to TEX...you'll see I have two spots for his list predecessor, Livan Hernandez. Him, I got heading to Seattle. Why? i dunno
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 2, 2007 Author Posted December 2, 2007 edgy has his own little bit of confusion in his guesses:22. Andruw Jones (ATL) CFLos Angeles written all over him.
Guest iramets Guests Posted December 2, 2007 Posted December 2, 2007 metsmarathon wrote:edgy has his own little bit of confusion For "confusion," should I read "ambiguity," in that LA might mean Dodgers or Angels? I'm sure he wasn't confused over his own meaning, or intending to confuse us, but simply careless.
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 2, 2007 Author Posted December 2, 2007 Player old new edgy cougar Grimm smg nymr sharpie DocTee mm mgim attgig 1. Armando Benitez (FLA) RP FLA TOR PHI DET CIN FLA KCR PHI CHC STL HOU 2. Kris Benson (BAL) SP BAL STL PHI PHI BAL PIT CIN COL WAS KCR SFG 3. Barry Bonds (SFG) LF SFG CHW WAS NYY OAK Ret TEX TEX TEX Ret AK 4. Milton Bradley (SDP) LF SDP TEX WAS BAL SDP SDP SDP SDP BAL TEX SDP 5. Mike Cameron (SDP) CF SDP BOS HOU SEA MIN PHI ATL NYY MIN SDP SDP 6. Luis Castillo (NYM) 2B NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM NYM SDP 7. Ramon Castro (NYM) C NYM NYM CHC NYM NYM NYM NYM COL COL COL NYM NYM 8. Roger Clemens (NYY) SP NYY Ret Ret uns Ret Ret Ret Ret Ret Ret Ret 9. Bartolo Colon (LAA) SP LAA CIN LAA SFG NYM LAA WAS TEX SDP LAA NYM 10. Francisco Cordero (MIL) RP MIL CIN STL NYY MIL MIL MIL MIL MIL HOU MIL BAL 11. David Eckstein (STL) SS STL STL STL CHC STL STL BAL BAL TBR STL HOU 12. Pedro Feliz (SFG) 3B SFG NYY KCR SFG uns NYY MIN SFG NYY SFG PHI 13. Cliff Floyd (CHC) RF CHC FLA FLA FLA uns SFG FLA Ret TBR FLA KCR 14. Josh Fogg (COL) SP COL NYM CIN COL COL COL COL COL PHI COL TBR 15. Eric Gagne (BOS) RP BOS NYY NYM LAD PIT NYM TEX CIN SFG LAD BAL 16. Freddy Garcia (PHI) SP PHI BAL NYM TBR KCR CLE NYM CIN ARI PHI BAL 17. Tom Glavine (NYM) SP NYM ATL ATL ATL ATL ATL ATL ATL ATL ATL ATL ATL 18. Livan Hernandez (ARI) SP ARI NYM FLA CHW WAS TEX SEA SEA LAA NYM PIT 19. Torii Hunter (MIN) CF MIN LAA ARI NYY CHC NYY NYY TEX TEX SFG TEX BAL 20. Geoff Jenkins (MIL) LF MIL HOU ARI ATL SDP SFG LAD SFG ATL BAL MIL 21. Jason Jennings (HOU) SP HOU MIL NYM HOU COL --- CIN NYM COL NYM ATL 22. Andruw Jones (ATL) CF ATL LA?D HOU SDP LAD ATL BOS CHW LAA STL MIN 23. Paul Lo Duca (NYM) C NYM WAS SFG COL NYM COL CHC NYM NYM NYM COL 24. Kenny Lofton (CLE) CF CLE ATL CLE HOU ATL Ret CLE ATL LAD CLE ATL 25. Kyle Lohse (PHI) SP PHI CHC PHI PHI MIN PIT MIL PHI SEA CIN ATL 26. Kazuo Matsui (COL) 2B COL COL COL COL COL SFG CHC COL CHW HOU COL 27. Andy Pettitte (NYY) SP NYY PHI HOU NYY NYY NYY NYY TEX LAD NYY NYY 28. Odaliz Perez (KCR) SP KCR SEA mnl LAD ATL NYM LAA KCR PHI KCR ARI 29. Mike Piazza (OAK) DH OAK SEA OAK LAA MIN TEX MIN LAA OAK BAL TEX 30. Jorge Posada (NYY) C NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYM NYY COL NYY NYY NYY 31. Mariano Rivera (NYY) RP NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYY NYY PHI 32. JC Romero (PHI) RP PHI NYM PHI NYM BOS LAD PHI SEA MIL NYY PHI 33. Alex Rodriguez (NYY) 3B NYY CHC NYM LAD FLA CHC LAD CHC NYM LAA LAD 34. Aaron Rowand (PHI) CF PHI PHI HOU PHI PHI CLE SDP NYY ATL CHW ATL 35. Carlos Silva (MIN) SP MIN KCR NYM HOU MIN MIN NYM COL STL MIN BAL 36. Sammy Sosa (TEX) DH TEX KCR mnl uns TEX Ret TBR CHW Ret TBR TBR 37. Yorvit Torrealba (COL) C COL NYM COL NYM COL NYY NYM NYW NYM COL HOU 38. Steve Trachsel (BAL) SP BAL SDP mnl uns BAL TBR CIN COL PIT KCR ATL 39. Luis Vizcaino (NYY) RP NYY JAP PHI NYY TOR NYY PIT LAD SFG NYY PIT 40. Kerry Wood (CHC) RP CHC CHC LAD TEX NYY NYY CHC CHC NYM NYM CHC MIN Total Correct --- 7 3 4 4 4 5 4 3 3 5 2 edit: fixed to address below concern.
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 2, 2007 Author Posted December 2, 2007 well, i'm easily confused.
Guest sharpie Guests Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 You have me down for 3 correct when I have 4 (Castillo, Glavine, Rivera, Wood).
metsmarathon Old-Timey Member Posted December 3, 2007 Author Posted December 3, 2007 you're right. i did that across the board for anyone who got kerry wood right, it seems.
Guest sharpie Guests Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Also, Matsui has signed with the Stros giving MetsGuyinMichigan a point.
Edgy MD Site Manager Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 How 'bout that money KazMat got?
Edgy MD Site Manager Posted December 4, 2007 Posted December 4, 2007 Andy Pettitte returns to the Yanks on a one-year deal.Seems to me that the best strategemary is to just predict that everybody will return to his last team.
Guest sharpie Guests Posted December 14, 2007 Posted December 14, 2007 This needs updating. Edgy picking both Andruw Jones to the Dodgers and Lo Duca to the Nats is gonna make him tough to beat. No one got Eckstein to the Jays or A-Rod to the Yankees or Rowand to the Giants. Several got Pettitte staying with the Yanks.
Edgy MD Site Manager Posted December 14, 2007 Posted December 14, 2007 Nobody got Rowand to the Giants. Michigan J. Frog was the sole Matsui oracle.
Zach Thornton Syracuse Mets - AAA LHP On Sunday, the southpaw tossed five shutout innings as the bulk pitcher. He gave up 2 hits, walked 2 and had 5 strikeouts. Explore Zach Thornton News >
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.